משטחים בחיכוך גבוה ROCBINDA 

מדוע כדאי לבחור ב ROCBINDA?

מעברי החצייה והכבישים במדינת ישראל מסוכנים ומחליקים הן להולכי הרגל והן לנהגים, צבעם דוהה ונמחק במהירות ומספר תאונות הדרכים עולה מידי שנה.

מעברי החצייה המסורתיים מצריכים תחזוקה גבוהה ואינם מהווים פתרון לבטיחות בדרכים.

משטחי rocbinda זוהי טכנולוגיה מצילה חיים המיושמים בכל רחבי אירופה מזה שנים רבות. משטחים אלו מיושמים באופן מהיר,קל ובטיחותי באמצעות אגרגט בצבע טבעי לבחירת הלקוח.

משטחים מקדימים למעברי חצייה ומעבר החצייה עצמו יוצרים משטחי חיכוך גבוה באורך של 25-50 מטר מקצרים את זמן הבלימה של הרכבים באופן משמעותי, מונעים החלקה ומאפשרים עצירה מלאה של הרכב במרחק בלימה קצר יותר, מונעים החלקה וזוהרים בחשכה.

 

המשטחים אינם דורשים תחזוקה וצבעם עמיד לאורך שנים רבות עקב צבען הטבעי של האגרגט

משטח מציל חיים ROCBINDA

מצילי חיים Rocbinda Saving Lives משטחי 

סלילה בחיכוך גבוה היא שיטה נפוצה בתוכניות רבות לבטיחות כבישים ומשתמשים בה מזה ארבעה עשורים בצורות שונות. אך מה למעשה עושה סלילה בחיכוך גבוה של Rocbinda High Friction Surfacing?

סלילה בחיכוך גבוה של Rocbinda High Friction Surfacing היא מרכיב יעיל בבטיחות בכבישים במצבי חירום בהם נדרש הנהג לבצע עצירה פתאומית כדי להימנע מתאונה פוטנציאלית. בלימת רכב על כביש שנסלל באמצעות  Rocbinda High Friction Surfacing תאפשר עצירה מלאה של הרכב בזמן קצר יותר, וחשוב מכך, במרחק קצר יותר.

איור תיאורטי של רכב נוסעים עם מערכת למניעת נעילה בבלימהABS, הבולם במהירות 90 קמ"ש הן בתנאי רטיבות והן בתנאי יובש.

ההשוואה מציגה את ההבדל בין כביש בסלילת Rocbinda High Friction Surfacing (באדום) לבין מסלול בעל שכבה נושאתביטומנית תקנית (באפור) עם SRV של בין 0.50 ל-0.60. המרחק מוצג במטרים. כל המהירות מוצגות בקמ"ש.

 

Rocbinda High Friction Surfacing, אך במצבים בהם לא ניתן להימנע מפגיעה, מהירות הפגיעה הכוללת תהיה נמוכה באופן משמעותי אשר בתורהתפחית את הסיכון לפגיעות בנפש ולפציעות חמורות של האנשים המעורבים.

צור קשר

הערבה 1 גבעת שמואל

טלפון : 0732344940

:מנהלי שיווק

טל ונונו : 054-6969299

שמרית פלד : 054-2227788